Motori i oslanjanje

Izgled, zvuk i vozne karakteristike proizvode takav efekat da će vam se Mustang naprosto uvući pod kožu. On impresionira snagom i sofisticiranom šasijom i spreman je da ispuni očekivanja evropskih vozača u pogledu vozne dinamike.

 

Fordovom 5.0-litarskom V8 motoru sa 426 KS i 529 Nm okretnog momenta pridružio se novi 2.3-litarski EcoBoost. Ovaj motor takođe stavlja Mustanga u vrhunski rang jer pomoću turbo punjenja smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2 u skladu sa očekivanjima evropskih kupaca.

 

"EcoBoost motor sa širokim opsegom obrtnog momenta impresionira vozača kada god on to poželi - na primer prilikom ubrzavanja, pri prolascima i u vožnji po krivudavim putevima", rekao je Dave Pericak, glavni inženjer modela Mustang.

 

Mustangov 2.3-litarski EcoBoost sa direktnim ubrizgavanjem, promenljivom geometrijom rada ventila i turbopunjačem garantuje izvrsne performanse. Jedinstveno projektovana usisna grana i kućište turbo punjača omogućavaju performanse u skladu sa očekivanjima vozača Mustanga. Ovaj motor razvija više od 309 KS i 407 Nm obrtnog momenta. Ako je vozilo opremljeno automatskim menjačem, vozač može birati između udobnosti i kontrole, a pri upravljaču su instalirane ručke za promenu stepena prenosa.

 

Novi Ford Mustang je opremljen potpuno novim sistemom prednjeg i zadnjeg oslanjanja. Prednje je dobilo na čvrstini i ujedno je postalo lakše, tako da omogućava izvrsnu kontrolu nad točkovima i podiže nivo upravljanja, kontrole i vožnje.

 

Novi sistem McPherson sa duplim  zglobovima ostavlja mesta za ugradnju velikih i moćnih kočnica. Obe verzije, 2.3 EcoBoost i GT V8, u Evropu stižu sa sportskim kočnicama i standardnim točkovima od 19-inča.

 

Pozadi je implementirano novo nezavisno oslanjanje sa integralnom vezom. Geometrija, opruge, amortizeri i čaure su posebno konfigurisani za ekstremnu sportsku vožnju i evropske puteve. Novi zadnji zglobovi od aluminijuma doprinose smanjenju težine i obezbeđuju dinamičniju vožnju i lakše upravljanje.

Bookmark & Share