Performanse i ekonomičnost

  • Snaga

    Iskoristite najbolje iz motora

    Revolucionarni 1.0-litarski trocilindrični benzinski motor EcoBoost razvija 125 KS, uz emisiju CO2 od samo 110 g /km za verziju Compact i 117 g/km za verziju Grand C-MAX. Njegov nivo snage je uobičajen za 1,6-litarske motore, s tim da ovaj motor odlikuje efikasnija  potrošnja goriva i manja emisija CO2. Tri godine za redom 1.0 EcoBoost je proglašavan međunarodnim motorom godine.

    1,5-litarski benzinski EcoBoost predstavlja  novost u porodici EcoBoost motora.

    Ova pogonska jedinica je dobijena smanjenjem zapremine 1,6-litarskog EcoBoost motora, kako bi se obezbedila manja emisija štetnih gasova i  ekonomičnija potrošnja, a sve to bez smanjivanja  snage i performansi. U ponudi su verzije od 150 KS sa automatskim menjačem ili 6-stepenim ručnim menjačem,  kao i verzija od 180 KS sa automatskim menjačem.

    Potpuno nove mogućnosti dizel motora 

    1,5-litarski TDCi je potpuno nov motor. Baziran na 1,6-litarskom TDCi motoru, nudi jednaku snagu u osnovnoj verziji sa 95 KS, ali i povećan nivo snage od 120 KS u odnosu na prethodnim od 115 KS. Osim toga, poboljšana je  ekonomičnost tako da troši manje goriva i ima nižu emisiju. Ovaj motor nudi izbor između  6-stepenog ručnog menjača i automatskog menjača kod verzije od 120 KS.

    2,0-litarski dizel je takođe nov.

     U osnovnoj verziji oslobađa 150 KS i dolazi sa automatskim 6-stepenim ili ručnim menjačem sa istim brojem stepena prenosa. Snažniji 2.0 TDCi  sa 170 KS prenosi snagu preko 6-stepenog ručnog menjača. 


     

     

     

  • Performanse

    Precizno podešavanje oslanjanja za sofisticiranu vožnju

    C-MAX ima potpuno novo zadnje oslanjanje sa više elemenata. Ovaj napredno repšenje je lagao i potpuno je uglađeno kako bi obezbedilo agilno ponašanje, kontrolu vozila i kvalitet vožnje.

    Tipke pri upravljaču: uživajte u brzom menjanju stepena kod automatskog menjača 

    Pomične ručke pri upravljaču dostupne su kod 6-stepenog automatskog menjača  kao i uz PowerShift menjač kod  novog C-MAX-a. Ova tehnologija preuzeta je iz svieta auto trka i omogućava brzo i prijatno mienjanje „brzina“ vrhovima prstiju. 

    Servo upravljač koji se odaziva u svim situacijama 

    Električni servo volan (EPAS) automatski se prilagođava brzini kretanja vozila i uslovima u vožnji. Kod manjih brzina sistem olakšava okretanje upravljača i manevrirsanje. Kod većih brzina, kada je potrebna i veća kontrola, sistem obezbeđuje sigurnije upravljanje. EPAS uzima u obzir i pojavu bočnog vetra, kao i druge uslove na putu, a uz aktivni nadzor neravnina eliminiše nepoželjne vibracije na volanu.


     

     

     

  • Ekonomičnost

    Manja potrošnja goriva uz Start-Stop sistem

    Kada se vozilo zaustavi ispred semafora ili dok čekate u saobraćajnom zastoju, motor će se automatski isključiti. Pritom, ovaj sistem omogućava nastavak rada bitnih elemenata, kao što su svetla, klima uređaj, radio i Ford SYNC. Kada pritisnete kvačilo i ubacite ručicu menjča u prvi stepen, odnosno kod automatskog menjača stisnite papučicu za gas, sistem će ponovo pokrenuti motor. Start-Stop je posebno efikasan u gradskoj vožnji gde može uštedeti do 10% goriva.

    Efikasniji način punjenja akumulatora 

    Suprotno od uobičajenih sistema, pametno regenerativno punjenje akumulator puni samo kada je to neophodno. Na taj način, koliko god je moguće, izbegava punjenje prilikom ubrzanja, čime štedi gorivo i dodatno smanjuje ispuštanje štetnih gasova. 


     

     

     

Bookmark & Share