Performanse i efikasnost
Pogon na prednje točkove, uzdignuti položaj vozača, napredno servo upravljanje i dovršeni dizajn karoserije... Transit Courier nudi posebno iskustvo vožnje kakvo od kombija ne bi očekivali. I izbor pogonskog sklopa je sličan kao kod automobila: možete birati između dizel i benzinskih motora, uključujući revolucionarni benzinski 1,0-litarski motor EcoBoost, kao i ručni i automatski menjač. Čak i kada je vozilo maksimalno natovareno, ECOnetic tehnologije doprineće najefikasnijoj potrošnji goriva.
-
Snaga
Iskoristite svoj benzinski motor Novi 1,0-litarski 3-cilindarski benzinski motor EcoBoost, u kombinaciji sa šetostepenim ručnim menjačem, razvija 100 KS i 170 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa drugim tehnologijama za uštedu goriva, kao što je Auto-Start-Stop, ovaj nagrađeni motor garantuje snagu koju bi inače očekivali od običnog 1,6-litarskog motora, s time da postiže 24% manju potrošnju i 25% manju emisiju CO2, koja iznosi svega 119 g/km.
Snažni i štedljivi dizel motori Ukoliko više volite dizel motore, možete birati između 1,5 i 1,6-litarskih dizel motora Duratorq TDCi: 75 KS, 185 Nm, 5-stepeni ručni menjač, ili 95 KS, 230 Nm s 5-stepenim ručnim menjačem. Motori sa 75 i 95 KS imaju i sistem Auto-Start-Stop (dodatna oprema), sistem za upravljanje radom akumulatora i pametno regenerativno punjenje. Motor sa 95 KS sa sistemom Auto-Start-Stop i ograničenjem brzine na 100 km/h ima i najnižu emisiju CO2 u svojoj klasi, samo 97 g/km.
-
Ekonomičnost
Auto-Start-Stop Ova tehnologija, koja je na raspolaganju kao dodatna oprema, automatski isključi motor kada se Vaš kombi zaustavi na semaforu ili u koloni. Kada ste spremni za nastavak vožnje samo pritisnite kvačilo, odaberite prvi stepen prenosa i sistem će ponovno startovati motor. Auto-Start-Stop je izrazito efikasan u gradu i na gradskim ulicama - smanjuje potrošnju goriva za do 10% (gradska vožnja).
-
Upravljivost
Za jednostavnu vožnju u svakoj krivini
Prečnik okretanja je izuzetno malen, svega 10,5 m i moguće ga je izvesti sa samo 2,6 okretanja kola upravljača iz jednog krajnjeg položaja u drugi. Rezultat: jednostavnije parkiranje u uskim prostorima i bolja okretnost po uskim ulicama.